CAN ARICILAR – TEKİRDAĞ / TEKHA
Sağlık Bakanlığı tarafından Tekirdağ’a tahsis edilen 6 adet ambulans, Tekirdağ Valiliği önünde düzenlenen törenle İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildi.
Törende konuşan Tekirdağ Valisi Recep Soytürk, sağlık hizmetlerinin her geçen gün daha da güçlendiğini belirterek, “Hem hastaneler yapılıyor hem de yeni cihazlar hizmete alınıyor. Sıfır ambulanslarımız ilimize kazandırıldı. Sağlık çalışanlarımız hızlı ve zamanında müdahaleleriyle görevlerini başarıyla sürdürüyor. Bu araçların da sağlık hizmetlerine önemli katkı sağlayacağına inanıyorum. Hayırlı olsun, kazasız belasız görevler diliyorum.” dedi.
Vali Soytürk, konuşmasının ardından ambulansların anahtarlarını sürücülere teslim ederek görevlerinde başarılar diledi.
Ambulans teslim törenine Vali Soytürk’ün yanı sıra İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Lütfi Çağatay Onar, protokol üyeleri ve sağlık çalışanları katıldı.
GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026
1
Siirt’te Öğretmen Akademileri Kapsamında Tarihi ve Kültürel Miras Gezisi Düzenlendi
370 kez okundu
2
Burhanetti̇n Duran’dan Özgür Özel’i̇n Söylemleri̇ne Sert Tepki̇: “Si̇yasi̇ Nezaket Ve Gerçeklik Aşınmaktadır”
351 kez okundu
3
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
336 kez okundu
4
TİHEK’ten Esenler Belediyesi’ne Engelli Vatandaşa Ayrımcılık Cezası: 100 Bin Lira İdari Para Cezası Verildi
314 kez okundu
5
ASELSAN İle SSB Arasında 845 Milyon Dolarlık Dev Sözleşme: Kritik Teslimatlar 2026’da Başlıyor
285 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.