ANKARA / TEKHA
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün annesi Zübeyde Hanım’ı, vefatının 103’üncü yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajla andı.
Bakanlığın sosyal medya hesapları üzerinden paylaşılan anma mesajında, Zübeyde Hanım’ın Türk milleti için taşıdığı değere vurgu yapıldı.
Milli Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün değerli annesi Zübeyde Hanım’ı vefatının 103’üncü yıl dönümünde rahmet, minnet ve şükranla anıyoruz.“
Zübeyde Hanım, vefatının yıl dönümünde tüm yurtta olduğu gibi devletin zirvesi ve kurumlar nezdinde de dualarla yad ediliyor.
GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026
1
Siirt’te Öğretmen Akademileri Kapsamında Tarihi ve Kültürel Miras Gezisi Düzenlendi
370 kez okundu
2
Burhanetti̇n Duran’dan Özgür Özel’i̇n Söylemleri̇ne Sert Tepki̇: “Si̇yasi̇ Nezaket Ve Gerçeklik Aşınmaktadır”
351 kez okundu
3
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
336 kez okundu
4
TİHEK’ten Esenler Belediyesi’ne Engelli Vatandaşa Ayrımcılık Cezası: 100 Bin Lira İdari Para Cezası Verildi
314 kez okundu
5
ASELSAN İle SSB Arasında 845 Milyon Dolarlık Dev Sözleşme: Kritik Teslimatlar 2026’da Başlıyor
285 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.