GRÖNLAND / TEKHA
Grönland ve Danimarka hükümetlerinin, ABD Başkanı Donald Trump’ın Grönland hakkındaki açıklamalarının ardından ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio ile bir araya gelmek için resmi girişimde bulunduğu açıklandı.
Grönland Dışişleri Bakanı Vivian Motzfeldt, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ABD Dışişleri Bakanlığı ile temasa geçtiklerini duyurdu. Motzfeldt, Marco Rubio ile yakın bir zamanda görüşme talep ettiklerini ve bu görüşmeye Danimarka Dışişleri Bakanı Lars Lokke Rasmussen’in de katılım sağlamasının planlandığını belirtti.
Bakan Motzfeldt ayrıca, daha önce de Rubio ile görüşme talebinde bulunduklarını ancak bu görüşmenin henüz gerçekleşmediğini ifade etti. Söz konusu görüşme talebi, Trump’ın Grönland’e yönelik stratejik açıklamalarının ardından diplomatik trafiğin hızlandığı bir döneme denk geldi.
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Siirt’te Öğretmen Akademileri Kapsamında Tarihi ve Kültürel Miras Gezisi Düzenlendi
377 kez okundu
2
Burhanetti̇n Duran’dan Özgür Özel’i̇n Söylemleri̇ne Sert Tepki̇: “Si̇yasi̇ Nezaket Ve Gerçeklik Aşınmaktadır”
372 kez okundu
3
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
353 kez okundu
4
TİHEK’ten Esenler Belediyesi’ne Engelli Vatandaşa Ayrımcılık Cezası: 100 Bin Lira İdari Para Cezası Verildi
323 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
298 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.